Trots zijn we onze toppositie de MT1000. In de categorie Training en Opleiding zijn we de beste als het gaat om klantgerichtheid, productieleiderschap en uitvoering. Juist na dat hectische coronajaar vinden we dat een mooie waardering die graag met je delen.
“De toppositie op klantgerichtheid, productieleiderschap en excellente uitvoering is een prachtige beloning,” zegt onze directeur Sven Tump. “En dat na een hectisch jaar, waarin intensief contact met de klant, doorontwikkeling, digitalisering van onze trainingen en snel kunnen schakelen in de uitvoering meer dan ooit de sleutel waren tot succes. Dat we dan juist daarop als nummer 1 worden beoordeeld, maakt mij trots op onze organisatie en mijn collega’s.
Rake woorden van Sven, waar we eigenlijk weinig aan toe te voegen hebben. Beter vinden we het om de deelnemers aan onze trainingen aan het woord te laten. Graag delen we een greep uit hun ervaringen en beoordelingen die we het afgelopen jaar binnenkregen via de Feedback Company. Daarbij gaat het om uiteenlopende trainingen:
“Goede training, met enthousiasme gegeven.” Anoniem
“Fijne training, met veel persoonlijke aandacht per kandidaat door de trainer. Ook veel geleerd van ervaringen van medekandidaten.” ABN AMRO
“Erg goed en leuk.” Barbara Brouwer
“Hele goede cursus. Ondanks dat je met meerdere mensen de cursus volgt, neemt Nico (de docent) toch de tijd om persoonlijk met je in gesprek te gaan. Nico kijkt naar iedereen persoonlijk en dat is heel erg fijn. Veel geleerd over mijzelf en over anderen.” Anoniem
“Goede training, Marcella van Bree uitstekende coach.” Visser & Smit Bouw bv
“De training is effectief omdat hij je laat zien wat je communicatie en beïnvloeding stijl is, hierdoor ben je beter in staat om je boodschap te effectueren. Sturend op directe, indirecte en je para-linguïstisch gedag.” RH Marine
“Ik ben erg tevreden met de docente, ik werd erg enthousiast van haar. Het was prettig om op een bewuste manier met taal bezig te zijn en vond het leuk om te merken dat iedereen een eigen schrijfstijl heeft.” Anoniem
“Leerzaam! De trainer wist continu de aandacht vast te houden.” Sahar
“De docente (Tamara Metten) heeft er een onwijs leuke en vooral leerzame training van gemaakt. Een training zoals deze anno 2021 gegeven moet worden. Er werd echt gekeken naar wat wij als leerling nodig hadden en niet zozeer dat alle modules (een voor een) werden afgegaan. Een heel fijne werkwijze. Veel docenten kunnen hier nog wat van leren. Ik vond het een erg fijne training en heb een hoop geleerd in deze twee dagen.” Nathalie
Van zulke evaluaties worden we natuurlijk heel blij. Want uiteindelijk is dat waar het om gaat, ook voor de MT1000: mensen en organisaties verder helpen in hun ontwikkeling.
Op Woensdag, 10 April, 2024, 12:17
Effectief en goed leiderschap begint bij diepgaande zelfkennis. Wie ben je en waar ben je goed in? Een antwoord vinden op deze en soortgelijke vragen kan heel uitdagend zijn. De Birkman-methode kan jou helpen om effectief zelfinzicht te vergaren en dit om te buigen naar concrete ontwikkelpunten. De methode wordt al jarenlang toegepast in onze trainingen en Strategisch Leiderschapsprogramma’s. Maar waarom? Marcel van der Loo, directeur van Birkman Nederland, vertelt welke meerwaarde de Birkman-methode biedt en hoe je jezelf verder kunt ontwikkelen met de inzichten uit deze methode.