Mensen zijn pas succesvol als ze vanuit persoonlijke overtuiging en kracht de klant bewegen om samen duurzame resultaten te boeken. Onze trajecten resulteren in klantgerichtheid en commerciële slagkracht van zowel medewerker als organisatie.
Goede commerciële slagkracht kan het verschil maken. Maar hoe is dat te ontwikkelen? En wat is dan de beste benadering? Boertien Vergouwen Overduin is van mening dat mensen pas succesvol zijn als ze vanuit persoonlijke overtuiging en kracht de klant bewegen om samen duurzame resultaten te boeken. Deze visie hebben wij vertaald naar twee thema’s:
Commerciële slagkracht is meer dan het bereiken van commerciële doelen met een verkoopgesprek. Het gaat om zelfkennis en weten waar het eigen commerciële talent ligt. Hierbij is het belangrijk dat er op authentieke wijze contact wordt gelegd met de klant. Onze trainingen leren om vanuit de eigen kracht en overtuiging te handelen. Het resultaat is commerciële slagkracht.
Elke medewerker wil tevreden klanten, leuk en ontspannen klantcontact, resultaat én voldoening van het werk. In onze maatwerktrajecten leren we om zelfverzekerd, vanuit gelijkwaardigheid en overtuigd van de eigen toegevoegde waarde, de klanten verder te helpen. Hierdoor kunnen vanuit het eigen talent de verwachtingen van de klant overtroffen worden en wordt elk klantcontact extra waardevol. Dit vraagt om lef, maar levert direct resultaat.
Onze maatwerkoplossingen zijn gericht op commercieel denken en handelen, maar gaan over meer dan de gebruikelijke commerciële vaardigheden en kennis. Onze visie is uitgewerkt in concrete methoden en aanpakken die we centraal stellen. Wij leren onze cursisten authentiek en flexibel te reageren op verschillen situaties en commercieel te werken vanuit gelijkwaardigheid met de klant. Onze trainers en acteurs bieden creatieve, praktijkgerichte en afwisselende werkvormen. In een goede en veilige sfeer dagen wij onze deelnemers uit hun commerciële grenzen te verleggen.