Cookies en privacy

Cookies 
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door je browser op de harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden. Deze informatie gaat over je gedrag op de website. Er zijn verschillende soorten cookies zoals de functionele en de analytische cookies. De functionele cookies vallen buiten de cookiewet. Deze cookies hebben namelijk een functionele rol binnen een website. Denk hierbij aan een winkelwagentje, een login onthouden of vastleggen dat andere cookies wel of niet mogen worden geplaatst. Daarnaast plaatsen wij ook analytische cookies. Met het plaatsen van deze cookies krijgen wij informatie over bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves met het doel om onze diensten te kunnen verbeteren. Hierbij worden de gegevens geanonimiseerd waardoor wij hiermee geen persoonsgegevens verwerken en hebben wij je toestemming niet nodig. Waar we wel je akkoord voor nodig hebben, zijn de marketing cookies voor advertentie- en personalisatiedoeleinden. Onder ‘Cookie instellingen aanpassen’ kun je zelf aangeven welke voorkeuren je hebt. Meer informatie vind je in onze privacy- en cookieverklaring

Menu
BVO logo
Kostenoverzicht aanvragen

Training Klantgericht Telefoneren

2 dagen - Prettige gesprekken en tevreden klanten

Niveau:

Training

Duur:

2 dagen

Variant:

Dag

Algemeen
Algemeen

Vind jij het lastig om op een klantgerichte manier zakelijk te telefoneren? Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten? Dan is deze training iets voor jou. In deze training leer je wat klantgericht telefoneren inhoudt en hoe je dit op een natuurlijke manier toepast. Goed professioneel contact per telefoon is zeer belangrijk voor de beeldvorming van een organisatie. Daarom ga je in deze training aan de slag met een goed begin van het gesprek en het gebruiken van vraag- en luistertechnieken. Zo voer jij prettige gesprekken en heb je tevreden klanten.

Jouw resultaat

  • Je voert effectieve, klantgerichte telefoongesprekken
  • Je weet hoe je de regie in het gesprek kunt nemen
  • Je creëert vertrouwen in je organisatie
  • Je gaat goed om met klachten en ontevreden klanten

Voor wie

Deze training is bedoeld voor iedereen die geregeld telefonisch zakelijke contacten onderhoudt.

Aanpak

In de training worden theorie en praktijk afgewisseld. De nadruk ligt hierbij op oefenen. Wat je leert ga je meteen toepassen door middel van rollenspelen. De oefeningen gaan over zowel ‘inbound’ als ‘outbound’. Alle aspecten van je dagelijkse praktijk komen aan bod. Je leert om vriendelijk en professioneel te blijven, ook tijdens lastige gesprekken. De trainer gaat in op de speciale mogelijkheden en beperkingen van telefonisch communiceren, zodat je hier optimaal gebruik van weet te maken. Je krijgt daarnaast gericht feedback van de trainer, waarin hij jouw persoonlijke leerdoelen betrekt.

Waardering

9,0

Gerelateerde trainingen

  • Training Professionele Salesvaardigheden
  • Training Commercieel Onderhandelen en Beïnvloeden

Opleidingsadvies

Twijfel je nog of dit programma iets voor jou is? We denken graag met je mee. Neem contact op met onze opleidingsadviseurs via 035 – 6 956 200.

Klassikaal of virtual classroom

Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.

Programma
Planning
Kosten
Training Klantgericht Telefoneren
2 dagen - Prettige gesprekken en tevreden klanten
Brochure downloaden Inschrijven Kostenoverzicht aanvragen
Training Klantgericht Telefoneren
2 dagen - Prettige gesprekken en tevreden klanten
Brochure downloaden Inschrijven Kostenoverzicht aanvragen
https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/bvo/media/teasers/opleidingsadvies-bvo-teaser-mobiel.png?ext=.png
Opleidingsadvies

Ben je niet zeker welke training het beste bij je past? Neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs. Zij kunnen je een passend advies geven. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.

 
Ben je niet zeker welke training het beste bij je past? Neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs. Zij kunnen je een passend advies geven. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
 
https://image.opleidingsgroep.nl:443/static/media/bvo/media/teasers/opleidingsadvies-bvo-teaser-mobiel.png?ext=.png
Opleidingsadvies

Ben je niet zeker welke training het beste bij je past? Neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs. Zij kunnen je een passend advies geven. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.

 
Ben je niet zeker welke training het beste bij je past? Neem dan contact op met een van onze opleidingsadviseurs. Zij kunnen je een passend advies geven. Je kunt hen bereiken op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.